På väg att bli sjuk?

Hoppas verkligen inte. Jag började känna av det redan i söndags. Vaknade och mådde inge vidare men det kändes bättre mot kvällen. Trodde det skulle kännas bra på måndagen men under arbetsdagen kände jag mig fortfarande inte hundra. På kvällen började jag må illa. På tisdagen var illamåendet över men kände mig fortfarande inte 100. På kvällen kom illamåendet tillbaka. Idag löpte min mage amock typ. Jag beskrev för mina arbetskamrater hur min mage var och en sa att hennes mage hade känts likadant innan hon fick magsjuka. Nej men jippi. Nej jag mår verkligen inge vidare idag. Hoppas verkligen på en förbättring tills i morgon.

Sitter och lyssnar på radio. Det är "With ore without you" just nu med U2. Får mig att tänka tillbaka till idol2005. Sebastian gjorde den här låten då. Låtar kan verkligen få en att tänka tillbaka.

Ska försöka att lägga mig i någolunda god tid i kväll så jag får vila kroppen ordentligt.
Att inte vara helt 100 och jobba och sen efter jobbet jobba på junis tar på krafterna.
Helle
2009-03-12 @ 07:12:01
URL: http://helenluu.blogg.se/

svar; du kan få en puss endå ^^

puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0