Melodifestivalen

Min dator är typ död. Har ingenting på C nu. Var tvungen att formatera, 2 gånger. Tydligen så har den emot några av mina hårdiskar för så fort jag instalerat drivrutinerna så att resten av hårdiskarna ska dyka upp så blir datorn likadan igen. Kanske en av hårdiskarna håller på att dö. Hoppas inte. Så nu får jag köra utan dem tills jag kan få hit någon att kolla på det.

Melodifestivalen ja. Final i kväll. Jag har en topp 5 som alltid. De 4 nedersta är utan inbördes ordning. Men den översta är just den som jag tycker bäst om. I år är det en låt som jag både gillar och tror på.
Baby goodbye med EMD.
Så jag håller starkt på dem i kväll. De som ligger under dem är Molly, Heat, Alcazar och Måns.
Nu får vi se hur det går i kväll.
Verran
2009-03-14 @ 20:06:44
URL: http://verraan85.blogg.se/

Hej Hopp,allt bra annars?=)

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0