Melodifestivalen, deltävling 4

Helt klart den sämsta deltävlingen enligt mig. Jag höll på att somna. Fanns bara en enda bra låt i går och den har jag hört förr. Inte just den då men nått väldigt likt. Så i år har jag hört 2 låtar som är lik nån annan låt.

 


Men som alltid ska jag välja ut 2 st som jag tycker skulle ha gått till final. Även om det bara va 1 låt jag gilla.
Den jag gilla var med Star pilot. Sen får Anna och Maria hänga på.

Andra chansen hade jag tänkt mig Agnes och Sarah. Jag vela mellan Sarah och Anna&Maria först.
Jag har svårt för Agnes men hennes låt var så pass bra så en andra chans okej då. Men bara för att resten sög enligt mig så där hade hon tur. Men nu gick hon direkt till final.

Många undrade efteråt hur svenska folket tänker. Tja jag är inte förvånad. Jag är snarare förvånad att svenska folket faktiskt hade bra smak förra veckan att rösta vidare E.M.D.

Nu är det 2a chansen som skådas i horisonten
Mikkis
2009-03-02 @ 00:22:25
URL: http://musse83.blogg.se/

Star pilots låt l'ät precis som deras In the heat of the night tyckte ja. Såg dem ju i sommras när de bara va 3 st o guuuuuuud va ja skämdes över deras robot dans me flyghjälmarna o allt. Men så kunde ja ej släppa de hela att sångaren va spåååå lik Johan Becker o sen va de han :O Herregud han e så mcyek bättre än de dära... jaja. Marlenas låt gav mej gåshud över heeeeeeeela kroppen. Så cool låt enligt mej. EMD va ju inge för mej tyvärr.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0