Lördag

Ibland har man ide torka på överskrifter.

Morgan åkte ut i går. Tycker Magnus kunde ha åkt men men. Morgan får i allafall vara med i alla avsnitt.
Alltid nått. Men han förtjänade en plats i finalen.

Musiken är igång här hemma som vanligt och jag sitter och tänker på mitt liv.
Inte hur det är nu, utan hur det var förr.
Jag har varit med om en hemsk sak. Mina vänner vet små bitar av det. Typ 15 % kanske.
Jag ansåg att jag borde berätta lite så de vet varför jag är som jag är. Inte klarar av bråk bland annat.
Även om mina vänner försöker att förstå så kommer de aldrig att göra det. Man måste ha upplevt det för att förstå och jag skulle inte ens vilja att min fiende fick uppleva detta. Detta höll på i 3 år.
Om jag säger så här. Jag var väldigt mobbad förr. Höll väll i sig i 15 år typ. Både vuxna och barn. Ett rent helvete och inget jag skulle klara igen. Ändå skulle jag heldre gå igenom dessa 15 år igen om jag sluppit gå igenom de där 3 helvetes åren. Stina och Hummern är de som vet mest om detta. Nått de inte vet är vilken kamp jag kämpar innom mig ibland. Hummern är den som troligen vet mest hur jag känner. Hon var lixom där när detta hände. Inte när det startade men sen. Jag lärde känna henne när jag var fast i detta.

Urs nej ska inte deppa ner nu. Eller deppa ner er snarare :)
Jag har ändå inga planer på att berätta för er vad som hänt. Men tro mig, ni vill inte uppleva det.

Får hoppas Tobbe kan komma förbi i morgon och fixa min dator. Hoppas han lyckas. Jäkla bråk dator.

Längtar tills nästa vecka. Men är samtidigt nervös.
Hur kommer det att sluta??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0