Långsamma dagar

Upptäkte idag att jag inte mådde så bra. Då börjar man såklart oroa sig, absolut när man har en helg att se fram emot. Man ska inte tänka på det för då blir man sjuk. Efter lunch mådde jag mycket bättre. Mat i magen gjorde en bra insatts. Men nått litet e kvar så nu kommer jag varje dag dricka smooties. Bra med vitaminer. Tänker fan inte riskera nått :P
Så fort jag har badad och tvättat håret så ska jag fixa en smootie på bär (hallon o blåbär tror jag, eller bara blåbär), mjölk, banan och ägg. Det får bli mitt kvällsfika.

Jag längtar tills fredag. Längtar ännu mer till lördag och sen blir det en bra söndag oxå. En bra helg att se fram emot med andra ord :) Innan vi åker hem till Stina på fredag när de hämtat mig vid tåget så får jag be dem köra till en affär. Måste handla vissa saker.
Känns som nått kommer hända den här helgen. Om det är nått positivt eller negativt vet jag ej men hoppas på positivt ;)
Kul att Tiia ska joina oss på söndag. Hade varit kul om Mikkis oxå gjort det. Vi ses ju så sällan.
Får säga ett ordentligt hej då till Andreas på den här resan oxå. Vem vet när vi ses igen :/

I går när jag kom till jobbet så fick jag se att någon har haft roligt hos oss. Det var klotter på flera ställen *suck*
Om de nu så gärna ville måla så kunde de ha fått färg av oss och fått måla om boden eller skidförådet.

Dagarna går långsamt när man längtar till nått

Miklo frågade mig hur det var med mig förut
Jag: Okej, lite växtvärk i ena benet bara
Han: jasså?
Jag: Ja jag som trodde jag växt ifrån sånt
Han. Ha ha ha

Nej nu ropar badkaret

Tjiiiing

zara
2009-03-31 @ 21:57:58
URL: http://zara82.blogg.se/

beror helt å håller på smycket. Men mellan 150-500:-



Mikkis
2009-04-01 @ 23:58:58
URL: http://musse83.blogg.se/

Alltså de e ej bra o läsa om smoothies när man e sugen på nått mitt i natten, fan va sugen ja vart. Du gör smoothies ganska ofta känns de som, smaskens... Hm.

Ja hoppas de dyker upp nått där vi alla kan ses o ha kul tillsammans o skratta massa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0