Kukeliku

Snart påsk. Jag känner mig som ett jäkla påskägg.
Hm jag vet om några kaniner, kanske jag ska lägga mig i deras korg *asg*

Idag fyller Mikkis år. Grattis gumman :)

Undrar ni hur det går med att fixa min data? Ja om jag har tur så kommer Tobbe hit idag.
Har jag ännu mer tur så lyckas han fixa problemet oxå.

Min sötnos Linn har gått 10 dagar över tiden. Hon är gravid sötisen med en liten flicka som heter Emilia.
Emilia brås på mig (Lossas moster Maria), hon vill inte komma ut. Själv var jag 14 dagar försenad. Har för mig att de fick sätta igång mamma, annars hade jag väll aldrig kommit ut ;)
Tänker på dig Linn. Hoppas allt är bra med er alla :)

Nej nu ska jag gå och dammsuga hallen :)
Sanna
2009-03-22 @ 13:24:36
URL: http://sannanaz.blogg.se/

Jo, det är ganska trist att träna själv, jag tvingar iväg mig ändå :P Börja på fristilen så kan du träna med mig :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0