I´m on the radio, radio

When i'm on radio, the radio,
I'm on the radio, like oh oh oooh
Radio, the radio, i'm on the radio,
Like oh oh oooh

Satt just och lyssna på mig själv på radio. Erik och Alexandra har hand om nått som kallas rixdan och då ställer de en fråga och man ska ringa in och säga vad man tycker. Sen väljer de ut 5 st till sändning. Och sen beror det på vad alla 5 säger. Majoriteten. Dagens fråga var vem som ska rensa avloppet. Mannen eller kvinnan. Jag ringde in och sa att jag tycker att det är båda som ska göra det. Erik var på min sida typ. Alexandra tyckte vi var puttinuttiga mot varandra eller vad hon nu sa ha ha. I allafall så kom det med i sändning.
Jag: Men Alex du har väll hört kvinnor kan
Hon: Jorå, jag kan allt

Har faktiskt saknat att snacka med Erik. Han hade hand om rix topp 6 förut och jag kunde bara ringa in när det gällde han för jag har värsta teleskräcken men hans röst e så lugnande. Men sen bytte han tid och är mellan 14 -18 istället. Så jag slutade ringa. Sen så bestämde jag mig för att kämpa mot min teleskräck. Det är ett rent helvete men har ringt in några gånger till Miklo som har hand om listan numera. Men i allafall var det kul att höra Erik i luren igen. Okej han vet inte vem jag e men skitsamma ;)

Såg föresten på Robinson i lördags. Jikes vilket gnäll. Det märktes att de hade förväntat sig att få en fin strand som de andra åren. Där de kunde sola o bada. Men istället hamnade de i ett träsk. Jag tror knappast att de som blir strandsatta på riktigt får välja vart han/hon ska hamna så varför ska dessa få det. Okej nu vet inte jag vad som händer när det ej filmas osv men nu utgår jag från det jag har sett förr och nu. Är en snubbe i serien som jag inte gillar. Hans ögon får mig att rysa och inte är det av välbehag. Det är nått hos han som får mig att vilja backa.

Vintern är tillbaka. Okej den har aldrig försvunnit men i helgen så trodde jag att våren kanske var på G. I morse när jag skulle åka till jobbet så hade det snöat massor. Och eftersom det var varmt i helgen och vi hade mycket snö så blev det värsta taggiga groparna som nu har fryst till. Jätte lätt att köra bil på det eller gå. Det är svinhalt under snön oxå. Jag ramla på jobbet o en unge åkte samtidigt ner med ansiktet före i en snödriva.
Jag vill ha sol och värme. Och ingen jävla snö :P

Nej nu ska jag ta nått att äta

Tjing
Mikkis
2009-03-23 @ 22:25:32
URL: http://musse83.blogg.se/

Hehehe Majja the radio star ;)

Teleskräcken känner ja igen... ja vågar inte ens ringa FK o prata me datan xD Den kan bita mej eller mörda mej eller be mej fara åt helvete...

Fy ja, vintern is back här... rena snökaoset nästan... kommit typ 1 dm nu idag :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0