Hm borde inte

Vad borde jag inte? En hel del men nu tänkte jag mest på att jag inte borde sitta här. Jag orkade inte städa alls i går. Jag tror att jag var jätte trött i veckan utan att märka av det och när det blev helg och jag slappnade av så blev jag skit trött. Kan oxå vara en blandning mellan detta som jag just nämnde och att jag har varit spänd för en sak som nu är över. Spänningen släppte lixom. Jag har ingen aning om när katten kommer så det är lika bra att sätta fart. Hon kan ju ringa när som helst (inte katten, ägaren) och då kan det vara bra att det ser någolunda ut här he he :)
Disken ligger i blöt så jag ska ta och ta hand om den nu

Jag har länge funderat på att skriva av mig om den hemskaste tiden i mitt liv. De där 3 åren
Och att läsa boken som jag nämnde i går, får mig att vilja skriva av mig ännu mer.
Nej jag tänker inte ge ut det som en bok. Men kan vara skönt att få ur sig lite
Nu har inte jag varit utsatt för samma sak som henne men ändå.

Nej disken väntar
Sanna
2009-03-29 @ 21:08:12
URL: http://sannanaz.blogg.se/

Svar på mitt inlägg: Hehe, ja, men jag tycker om fristilen jag :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0