Bra musik

Håller på att städa i köket just nu. Eller nja inte just nu, tog en liiiiten paus bara.

Jag plockade upp lite i går och såg en påse som åkt ner vid kistan. Hm vad var det i den. Där hittade jag en skiva jag köpte härom veckan. Jag måste ha lagt påsen på kistan när jag kom hem oså hade påsen åkt ner bredvid kistan så jag inte såg den. Jag tror att anledningen till att jag inte saknat den är för att jag hade låtarna på datorn och det är mest där jag lyssnar.
Visst köper jag musik på nätet men när det kommer till en artist/grupp jag verkligen gillar så vill jag även ha skivan. Som i detta fall. Så nu ligger skivan vid CD spelaren. Det var Sebastians nya skiva föresten. Jag rekomenderar den.

Läste att Magnus Carlsson ska skilja sig. Får hoppas att det är ett gemensamt beslut.
Skilsmässor är aldrig roliga.
Han kan inte må så bra nu stackarn.
Aja nu är Peter säkert glad i allafall. Idiot.

Hoppas Tobias kan få till min dator. Han ska komma förbi i helgen och kolla på den.
Han har föresten införskaffat en ny bil. Eller ny är den inte men den är ny för honom. Snubben han hade med ska jag nog låna när jag köper bil. Han e skit bra på att pruta ;)
Det blev i allafall en blålila BMW. Eller folk säger säkert blå om den men jag säger blålila.
Jag fick följa med pappa och kolla på den under Tobias lunch eftersom jag ringde till han när jag stod utanför körskolan för bussen hade inte brytt sig om att åka ner till busshållsplatsen utan bara kört förbi och eftersom pappa bor där så tänkte jag fjäska efter lift hem. Nu fick jag åka BMW hem istället.

Nej nu ska jag fortsätta o städa tänkte jag. Och äta nått. Tjing
Anonym
2009-03-20 @ 20:39:07

BMW menar du kanske? ^^

Mikkis
2009-03-21 @ 03:08:18
URL: http://musse83.blogg.se/

Peter triumferar nog ja att han hade rätt ja. Men ja tror knappast han hittade på allt de dära, ja hörde de hela så många ggr. Var allt han berättade sant så e ja glad för Magnus skull att han kommer bort från Mats!

Maria
2009-03-21 @ 22:24:47

Mikkis: Ärligt så kan jag inte tro på nått Peter säger. Visst han kan tala sanning men han kan lika gärna ljuga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0