Tut tut

God morgon eller god lunch kanske ;)
Fast jag äter frukost he he. Jag ser söndagar som en slappar dag. Visst jag har varit vaken i flera timmar men har inte orkat äta nått. Nu har jag gjort i ordning fil med fågelfrö ha ha. Ser ju ut som fågelfrö ;)

Jag hade planerat den här dagen som att
Ta en promenad
Plugga körkort
Måste erkänna att jag har inte varit den bäste på att läsa i boken. Måste skärpa mig med det :)
När jag just börjat övningsköra så gjorde jag ett test på min körskolas hemsida och fick ett okej resultat faktiskt. I allafall för att vara nybörjare :) Min körlärare frågade om jag hade fuskat. Hm tack? :P
Och nu har det gått ett tag så jag hade tänkt göra om testet idag (Det borde vara andra frågor gissar jag) och se om jag bara hade tur sist och om jag bättrat mig något :) det komiska e att pappa ringde nyss och frågade om vi skulle ut och köra. Vadå passande? Ha ha.
Så det blev på med kläderna och nu sitter jag här o ska få i mig något.

Fick nyss mail från ett ställe som jag och Stina ska till när vi är i Stockholm (hm okej det här kändes verkligen som fågelfrö) de tyckte nog att min fråga var komisk ha ha. Ska se om jag kan boka bordet en bra tid nu :)

Okej fågelfrö var ingen hitt i filen för mig märker jag.
Ska försöka trycka i mig det nu och sen göra mig i ordning. pappa e här om 20 minuter.

Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0