Sol och värme

Halleluja, prisa gud eller något. Solen och värmen e här.

Idag kom jag i rätt tid till jobbet i allafall ha ha ;)
De höll på och pilla med blommor när jag kom. Det skulle grävas hål och sånt. Jag fick gräva 2 hål. Enligt mina arbetskamrater så är jag stark. Jag stark? Jag e fan jätte svag. Men kul att kallas stark för en gångs skull.
Sen skulle en tung säck in i förådet. Jag slängde bara upp den över axeln och knalla iväg. Jaha då var jag jultomten ;)

Eftersom det är så få barn under sommaren så får de sitta lite hur de vill när vi ska äta lunch. De behöver inte ha sina vanliga platser alltså. En av dem som satt brevid mig satt och spanade in min tatuering. Hon började gnugga på den. Den går inte bort sa jag. Då slickar hon på handen och fortsätter o gnugga. Barn e då bra roliga. Kan medela att hon försökte gnugga bort den flera gånger.

Efter jobbet så drog jag iväg till gymmet. Såg att de har öppnat utomhus bassängerna nu.
Då ska jag simma ute nästa gång jag simmar. Då får man lite färg oxå.

Tänkte fixa lite saker nu innan det blir tv 20.00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0