Men herre min skapare

Jag erkänner mina misstag. Och nu har jag gjort ett och jag har lärt mig av det.
Kanske ska ta det från början. Bokade tåg åt min far häromdagen men fick problem. Pengar drogs men fick inga biljetter. Jag med min teleskräck har suttit och ringt runt och fått pratat med över 5 olika pers.
Idag fortsatte jag mitt ringande o satt o kollade mitt konto och såg då nått som inte stämnde. Jag hade fått tillbaka pengarna och det redan den 8e. Hur fan kunde jag missa det. Måste ha berott på att jag tog ut pengar och höll på då så jag märkte det inte. Jag hade kunnat besparat mig allt detta ringande och tjomsande. Fan.
Men men bra träning för min teleskräck. Och nästa gång kollar jag nogrannare.

Jag e så jäkla trött men jag e ganska säker på vad det beror på.
Ni vet hur det kan vara när man har oroat sig för något, gått och grubblat på något ett tag och sen löser sig allt och det släpper i kroppen. Det har hänt mig. Jag har haft ett orosmoln över mig i flera månader. Sen februari tror jag att det är.
Och jag tror att om jag inte hade snackat med en person om en viss sak (som inte har med problemet att göra i o försig) så hade det molnet fortfarande varit kvar.
För i går hade jag fått ett mail (inte av denna personen, personen har inte me detta att göra men de känner varandra)  som fick så mycket att klarna. Jag vet att det låter snurrigt men för att det ska låta vettigt så måste jag berätta allt och det har jag inte lust med :) I natt så släppte allt. När jag vaknade så var klockan redan 11. Jag brukar aldrig sova så länge. Fan jag brukar vakna senast 9 när jag är ledig. Men för det mesta mellan 8 - 9.
Känns så skönt efter mailet.

Appropå överskriften. Jag har inget emot att folk tror på folk som bor på moln osv. Alla har vi vår tro. Men jag föredrar att ha en gud som jag vet finns. Jag valde en människa. Kallar han för rockguden eftersom han påminner om en rocker. Man skulle kunna ta han för jesus faktiskt om man nu ska tänka så ;) Så jag har min egen jesus. Nej jag klagar inte på andras tro. Skulle jag få en nära vän som tror 100% på jesus kristus och gud i himlen så får hon/han göra det så länge vännen inte tvingar med mig i det :) Alla e ju vi olika :) Bara vännen accepterar det jag tror på.
Kanske jag ska ta och bygga ett alltare för min gud ;) Då skulle han tro att det snurrat till totalt för mig ha ha. Närå jag skämtar bara ;) Men han gillar sitt smeknamn, rockguden.

Jag sitter och väntar på att min farbror ska höra av sig och jag hoppas på att han har en positiv nyhet. Han skulle kolla upp en sak åt mig :)
Oså hoppas jag att Magnus Carlsson blir av i juli. Det beror på Stina :)
Det blir en del väntande eftersom det blir buss i sånnafall. Man skulle ha mutat någon med bil o körkort.
Eller så kapar vi en bil oså får Stina köra ;)

Nu ska jag ta och städa lite här hemma. Nu när jag slipper sitta i telefon o jaga folk

Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0