Ja ja

Michael Jackson e tydligen död. Sure det är trist när någon dör, det är det o nu lär jag få skit för detta inlägg men sak samma. Jackson är ingen jag lyssnar på. Finns en låt som jag gillar med han. Och såklart så får folk bli ledsna för att han är död. Jag har full förståelse för det. Sörj på men förvänta er inte att jag ska sörja. Har märkt att vissa blir sura för att jag inte sörjer. Hörni jag tänker inte tvinga er att sörja när någon som jag gillar dör. Så acceptera att jag inte sörjer han.

Jag tillhör en av de få som inte är förvånad att han är död.
Om man ska tro tidningar och sånt så verkade han inte må bra.

Många gilla Jackson och sörjer. Varsegoda och sörj men tvinga inte in mig i det hela
Linn
2009-06-27 @ 22:27:16
URL: http://lodjuret.blogg.se/

Jag sörjer inte heller, i mina öron låter( lät) hans musik inte bra!...och alla dör vi någongång!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0