Bokat och klart

Hej i natten

Sådär. Alla biljetter för sommaren är bokade och betalda. Blev ju en slant men det är det värt. Ser verkligen fram emot allt :) Längtar efter semester. Har varit mycket på sista tiden och jag är så värd semester nu :)
Men någon vecka till får jag hålla mig till tåls :) Fan vad jag ser fram emot juli alltså :)

Jag är på väg till sängs. Borde ha sovit för ett bra tag sedan som vanligt.

Jag hoppas på bättre väder i morgon. Enligt smhi så hade vi en stor sol idag. Jasså? Jag hade då massa mörka moln och regn. Enligt dem ska det bli sol i morgon med. Får hoppas de har rätt den här gången :)

Satt och kollade på en Beck film förut. Diggar Beck filmer. Matti Berinett var med i denna Länge sedan jag såg han nu. Han var ju med i Skilda världar en gång i tiden. Men han såg mer grym ut i Beck. Han spelade ju skurk så :)
Sen trodde jag att Markoolio dök upp i filmen oxå men det var inte han. Ha ha tänkte först *Vad gör Markoolio i filmen?*

Nej varför sitter jag här för. Gå och sov nu Maria
Natti på er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0