Pillepille

Har hittat en sak som jag ska köpa när jag får råd. Det kan ju dröja för, för tillfället så går ju resorna före så jag ser till att inte hålla på och handla nått för då lär det sluta att jag inte har råd med visa saker på resorna (tänk om jag hittar värsta snygga tröjan i Stockholm oså har jag inte råd med den lixom). Men har i allafall gjort en liten lista på vad jag vill ha oså får vi se när jag får råd :) Kan ju hända att man ändrar sig sen oxå och stryker något. Men jag har inget vidare minne så det är bra om jag skriver ner sakerna.

Appropå saker så ska jag berätta för min käre far att jag önskar mig ett vardagsrums bord i födelsedagspresent ;)
Soffan jag behöver får jag inte i present. Eller jag får en bit av den i present. Jag får betala lite jag med.
Ja där kom en av sakerna från min lista upp oxå ser jag :)

Mamma hade en tid på ett sånt där ställe där man kan få ansiks massage/peeling och sånt och hon gav mig den så den 22a ska jag dit en sväng. Vi ringde idag och bokade in vad jag vill få gjort. Skönt med lite ompyssling även om det bara blir 25 minuter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0