Mutter

Jag mailade 3 st tatuerings ställen förut. Skickade med en bild. Inte världens bästa bild men man ser vad det föreställer. Tänkte den kunde duga tills jag får bättre av Hummern. Till och med utan brillor så ser jag vad bilden föreställer och jag har dålig syn. Jag fick nyss svar från ett ställe och jag tror han hade vaknat på fel sida. Fick ett surt mail där han tjattrade om hur ful bilden var o att han inte såg vad det föreställde osv. Då måste han ha jäkligt stort fel på synen och då vill jag inte bli tatuerad av han. Undra om det var han som mailade som folk undrar om han går på nått. Prata med en idag som sa att snubben på ett av ställerna jag mailat måste gå på något.

Det va ju inte just den bilden de ska tatuera efter. Utan de ska bara titta på den så vi kan diskutera lite.
Han kunde i allafall låtit snällare. Pucko.
linnea
2009-07-14 @ 23:23:12
URL: http://hannahlinnea.blogg.se/

åhå, sikken charmig & mysig blogg du har :)

fin design med!

Mikkis
2009-07-15 @ 20:14:00
URL: http://musse83.blogg.se/

vilken pucko tatuerare! När ja beslutade mej för alla mina 3 så gick ja till Åse o 2 av dem gittade ja i hennes studio o 2 andra hade ja me mej själv utskrivna så pratade vi om dem o gjorde om dem så de skulle vara som gjorda för mej. De e en bra tatuerare de som lyssnar på kunden o kan se va för slags person kunden är o utgå från de. Den där som du kontaktade skulle ja dö hellre än att gå till! Han skulle ju ha skrivit (om han är rädd om sin studio osv) att han tycker du skulle ha kommit dit med bilden istället o visat den o prata kring den.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0