Gratis bio

Gratis smakar gott. Och jag vet en kanon sida där du kan få saker genom att samla poäng. Nu kanske du tycker att det låter jobbigt men det är det inte. Finns flera olika sätt att samla poäng. Bara besöka sidor, handla, vara med i tävlingar + flera andra sätt. Alla sätt kanske inte passar alla men nått sätt passar alltid någon :)

Jag vet att det finns flera sånna här sidor och jag har kollat runt på dem men bara fastnat för en och det är denna.
Den är verkligen värd att kolla in. Du kan få biobiljetter, presentkort på en massa olika ställen.
Och det bästa är att det passar både tjejer och killar. Och att det är gratis såklart.

Om du blir medlem genom att klicka på min bild länk så får du extra poäng :)




Har du en blogg så kan du även få poäng för att blogga om denna sida.
Skriv om GratisBio i din blogg och få mellan 10 och 1000 poäng per inlägg och tävla samtidigt varje månad om 500 kr att handla för hos Nelly. MEN du kan bara skriva ett inlägg i veckan.



Sidan har en hel del tävlingar. Vinna en tidningspremuration, vinna en dator, vinna presentkort hos nelly.
Dessa tävlingar är du med i automatiskt medans du samlar poäng (beroende på vilket sätt du samlar poängen). Det finns så mycket att göra på denna hemsida så tro mig, du blir inte besviken :)

Jag tänker inte berätta mer nu. Då förstör jag hela spänningen.
Bli medlem du också. Du blir inte besviken, det blev garanterat inte jag.
amandy
2009-07-05 @ 01:42:19
URL: http://amaandyyy.blogg.se/

SV; hej hej, jo det är bara bra =) hur är det sj?

Josefine
2009-07-05 @ 08:03:28
URL: http://enlilaananas.blogg.se/

Sv; så trevligt, då gör jag dessamma. följa varandra via bloglovin?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0