God morgon

Mysko drömmar i natt. Kände mig väldigt trött när jag vakna men tvingade mig själv att hålla mig vaken. Vill inte sova bort hela dagen. Och jag ska upp någolunda tidigt i morgon eftersom jag ska till stugan då. Så i kväll kan jag inte lägga mig vid 4 tiden.

Ska strax äta frukost och se lite på tv. Nice med semester hi hi ;). Har varit in på design emailen och kollat utfiall det har kommit fler mail. Men finns bara ett nytt och det är till Stina. Men kanske kommer in nått under dagen. Har ju gjort lite reklam så man kan ju hoppas he he :)
www.smdesign.blogg.se

Nej nu börjar TVn så det är bäst jag studsar till soffan.
Sen blir det duschen
Oså håller jag tummarna att Stinas Stockholms problem löser sig

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0