God morgon

Vaknade 20 minuter innan väckarklockan ringde. Ja jag var trött o jag visste att jag kunde sova flera timmar till. Men jag visste oxå att om jag gjorde det så blir det ett stort helsike i morgon. Jag låg kvar i ungefär 30 minuter och glodde i taket innan jag tog mig upp. Nu har jag varit vaken ett bra tag och har piggnat till lite.

Byxorna jag ska ha idag hade fått sig en fläck så jag tvättade dem i går men de är inte torra än så nu ligger byxorna på ballkongen och torkar i solen. De borde vara torra innan jag ska till stan.

Den här dagen kommer vara full med saker om jag ska hinna klart innan jag ska sova.
I morgon ska jag upp 04.30 *snark*
Mikkis
2009-07-16 @ 13:49:59
URL: http://musse83.blogg.se/

snark verkligen!

Elza
2009-07-16 @ 20:13:24
URL: http://elzurishvarld.blogg.se/

04.30 är väl ingenting, jag går upp vid 03.15 måndag-lördag. :-P Året runt. Fast snart är det tack och lov semester! :-)

maria
2009-07-16 @ 20:14:26

Elza men du e ju van ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0