En sak

Fick föresten svar från en annan tatuerare som skrev så här

Det kan bli bra det.   men man får göra den mycket snyggare än den bilden. Jag tror jag ska ha orginalbilden liggande någonstans. /Pecka

Vadå skillnad från det andra mailet jag fick. Jag visste inte ens att det fanns ett orginal eftersom Hummern gjorde den utomlands. Eller det kanske fanns som orginal där men visste inte att det fanns i sverige och det skrev jag till han.
Denna tar inte emot några bokningar nu men det är lugnt. Vi kan ju i allafall diskutera lite och jag ska ju inte tatuera mig än.

Jag hade bland annat frågat om det går att göra om tatueringen lite så att svansen viras runt mitt ben. Det var det han mena med *det kan bli bra det*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0