Onsdag

Sitter på jobbet och har en stund över. Har hämtat en kopp kaffe och försöker slappna av lite.
Har märkt lite skillnad på mig i dag och jag tror att det är tack vare Hummern. Jag fick prata ut lite i går via sms med henne. Hon lyssnade osv och även om problemet fortfarande är kvar så känns det skönt att fått prata ut lite om det med någon.
Märkte på mig att jag kände mig lite piggare innom mig idag. Jag åkte madrass med ungarna och höll på och de tyckte det var jätte kul att en av fröknarna ville åka med dem. Fick motion till på köpet. Man ska ju upp för backen oxå lixom.

Apropå Hummern så drömnde jag mardröm om henne i natt. Först var det nån som dog (jag mins inte vem) och sen fick jag veta att Hummern dött i en hjärtatack. Jag blev helt knäkt. Plötsligt var jag på jobbet i drömmen och jag grät och grät. Det första jag gjorde när jag vaknade var att smsa Hummern.

Nej borde ta och klä på mig och gå ut igen. Rasten är typ över nu.
Undra när jag kommer hem i kväll. Har en del saker på schemat både idag och i morgon.

Hummern jag vill inte förlora dig <3
Sandra
2009-01-22 @ 00:14:27
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

En trea duger med, men käns skönt om Emil som jag har varannan helg får ett eget litet krypin med..

Anonym
2009-01-22 @ 01:03:25

Mina föräldrar har fosterbarn, Jag har ena killen som avlastning varannan helg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0