Klagan

Jag brukar inte gnälla om hur jag känner osv här i bloggen. Men idag känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag är ju inte mer än människa. Men jag tänker inte nämna vad det handlar om.

Jag tog inte in det direkt. Det tog ett bra tag. Tills idag faktiskt. Varför vet jag inte. Började tänka på det i morse i sängen. Det hade väll börjat komma in i skallen antar jag. Efter att ha suttit vid datan en stund så sa det typ pang i mig. Då hade det kommit fram till min hjärna och tårarna föll. Kändes som om någon stuckit in en kniv i mig och vridit om.

Jag skulle kunna säga att jag är löjlig men jag vet att jag inte är det. Alla människor reagerar olika för olika saker. Och jag reagerade så här för detta.

Jag har då alltid varit seg med saker *försöker skämta bort allt*
Så inget kan få mig glad idag och om ni märker att jag är deppad och off så har ni en förvarning nu i allafall
Mikkis
2009-01-09 @ 18:33:52
URL: http://musse83.blogg.se/

Kramas




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0