Inte bra för hälsan

Inte bra för hälsan att heja så mycket på någon (Jag hejar på Uddevalla). Man blir så nervös när det är dax att få veta vem som åkt ut.
Många av er som läser min blogg vet att jag älskar Magnus Carlsson men jag måste ärligt säga att hans kör var väldigt dålig i kväll. Tycker inte den kören har varit någe vidare alls. Så ikväll satt jag och hoppades att Borås eller Sundsvall skulle åka. De var helt klart sämst. Sundsvall åkte.

De två bästa i kväll var Segerstedt och Wells. Jag står fast vid (och 98% av dem jag pratat med om det håller med mig he) att det är lite fusk att ha med Wells så därför sätter jag han som 2a i kväll ;)
Märktes att Eriks kör hade tränat. Följer Eriks blogg så jag har läst om hans data problem där saker till kören legat osv och hur de jobbat. Nu är jag nyfiken på nästa vecka.

Linda
2009-01-04 @ 15:40:40
URL: http://shibbaa.blogg.se/

jag hejade på eriks lag.Jag missade när alla sjöng hehe men jag såg snabb titten och då tycker jag eriks lag var bäst.

Hanna
2009-01-06 @ 12:59:13

då är vi två om att bli nervös när det är dax att veta vem som åker ut, det kanske inte är så bra för hälsan men för mig går det bara inte att inte vara nervös. Jag är så nervös så att jag knappt kan andas.Men när Gry ropar upp team Erik då skriker jag JAAAAAAAAAAAAAAAA!! hoppas att grannarna förlåter mig :P hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0