Hur ska jag hinna?

Har just kommit hem. Har haft mycket att göra de senaste dagarna. Är så trött men ingen rast och ingen ro. Måste städa en massa så det är klart tills på söndag. Jag hinner inte i morgon, lördag eller söndag. Visst hade jag kunnat städa tidigare om jag vetat om detta tidigare. Fick reda på det i går lixom. Sen har jag annat att göra oxå. Så det måste bli full fart. Får he på hög musik så kanske det hela går lite bättre. Kommer inte få vila på flera timmar *flås*
Ska bara slänga i mig nått ätbart. Går inte att städa och allt annat jag ska göra på fastande mage. Sen blir det full fart.

Tjing
Guchie
2009-01-22 @ 17:14:24
URL: http://ztiiina.blogg.se/

Vad händer på söndag som gör att du måste panikstäda i en hel vecka??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0