Gud vad löjligt



Ja nu har människorna fått spader alltså :P Erik gjorde en kupp i körslaget och ja tv4 visste om den så den var godkänd. Men godkänd eller ej, svenska folket fick spader. Många gillade det. Många tyckte det var fusk. Tycker då att svenska folket ska tänka efter lite :)

Magnus har haft sin då det var visa kallingarna time. Ingen stor kupp kanske men ändå en kupp. Oså har vi Hanna med lila mannen. MEN ingen har börjat klaga fören nu. Nu när Erik gjorde sin. Det var ju sååååå feeeeel. Såååå fuuuusk. Ärligt talat så näe. Vadå fusk. Sure att han tog med Matte och Danny men vilka skulle han få röster ifrån för det? EMD fansen? Ja men de röstar ju redan på han. Så näe folks klagan är bara löjlig. Jag tycker att det var en jätte kul grej :)
Och skulle det vara fusk så skulle tv4 ha diskat han nu och de gjorde inte det. De visste till och med om det. Så här står det i en artikel i expressen.

Vi kände till det, men det var inte vi som planerade det, säger Pelle Porseryd, exekutiv producent på ”Körslaget”, till Expressen.se.
EMD-killarna kom på idén själva.
– Det var deras idé, de informerade oss om den, säger Pelle Porseryd.


Detta är en tävling och då tar man till alla tillåtna medel. Jag tyckte det var en kul grej så heja Erik :)

Jag fortsätter att vara besviken på Borås. Idag skulle som sagt körledarna sjunga. Magnus lät bra men som vanligt så lät hans kör inge vidare. Ärligt talat så borde de åka ut. Trodde han skulle göra det idag. Bollnäs var inte heller någe vidare idag. Och inte var jag impad av Wells heller. Rena rama circusen. Nu är jag nyfiken vilka låtar det blir nästa vecka. Då ska körerna sjunga 2 låtar var.
Anonym
2009-01-11 @ 15:23:31

Lodjur finns det här också :) Dock är väl inte björn så vanligt men en och annan har passerat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0