Fredag snart slut

I morgon ska jag sova ut. Jag mins inte när jag sov ut ordentligt senast. Kanske därför jag e lite mörk under ögonen. Är så mycket som far runt i mina tankar så fastern jag sover så får jag ingen vila. Och sedan ska man upp tidigt lixom. Men i morgon ska jag först sova o slappa i sängen på alla sätt och vis och sen får vi se. Kanske det blir att fixa till i badrummet. Skura och hålla på. Alltid härligt när sånt är fixat och man känner doften av rent badrum. Och sedan ska jag lägga på min nya badrums matta som jag fick i julklapp. Okej att städa badrum är inte att vila men eftersom jag är ledig i morgon så behöver jag inte gå upp tidigt för att skura badrummet lixom ;) Vila först, sen arbete :)

Känenr mig väldigt trött så det blir nog ingen sen kväll det här. Okej klockan är snart tolv men bara för att det är fredag så tänker jag inte vara vaken till 3. Nej krypa ner i sängen med en bok, d låter lockande.

Nattelinatt
Tiia
2009-01-31 @ 12:19:07
URL: http://hush.blogg.se/

Vad fin bloggen blev :-)

Maria
2009-01-31 @ 12:21:09
URL: http://mariachen.blogg.se/

Tiia: tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0