2009

Jag gör som alla andra och tar den tråkiga överskriften ;)
Har inte gjort så mycket idag. Började med en nyttig frukost (känner mig duktig he he)
Och det är typ allt jag har gjort. Ska strax gå och plocka upp lite i köket.
Invigde föresten min grönsaksgrej i går. Man kan göra flera olika saker me den så i morse pressade jag appelsiner med den. Den funkar väldigt bra så jag gissar att jag kommer använda den ofta på ett eller annat sätt :)

Nu har jag och Tobias valt ut det gym som vi ska testa. Eller d är jag som ska testa. Han följer bara med för att hjälpa till lite :) det är stängt idag så Tobias ska ringa i morgon om det är öppet och fråga om priser. För de är dåliga på att skriva ut det på hemsidan. Är det så dyrt? Ha ha. Ska betala för en gång först för att prova på. Hoppas på att det duger så jag får närmare till gymmet. Tänker ju inte ta ett dåligt gym bara för att det är närmare. Blir lättare att åka och träna då om det ligger närmare. Slippa hålla på att byta bussar som aldrig passar in på varandra osv. Nu blir det bara en buss. Sure jag får gå till 6an men det tar högst 10 minuter så det är inga problem. Liten promenad.

Nej nu ska jag snyta mig och sätta igång i köket :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0