Väntan

Sitter på t-centralen och väntar på att det ska bli dax att åka till Östersund. Såg just lite bilder från rix fm i fjällen och fick syn på en bild på mig. Ha ha ha det ser ut som jag har hela världens bekymmer på mina axlar. Tack för det där rix ;)
Nej det var ingen bra bild :P

När jag kommer hem så kommer jag ha en hel del att göra. Inte i kväll dåra men denna vecka. Hoppas jag orkar.

Har även melodifestivalen inspelad som jag ska se på. Ja jag vet vilka som gick vidare (svårt att undvika) men många har så olika åsikter vilka som borde ha gått si o så långt så jag måste titta för att bilda min egen uppfattning. Jag tycker sällan som mina vänner så jag lär väll gå en del gnatande komentarrer hör i bloggen nör jag skrivit hur jag tycker :)

Hm det är någon lustikurre som bytt plats på tangenterna här så jag får gissa mig till vissa knappar. Men det går bra. E så van vart allt ska sitta lixom :)

Nej nu ska jag kolla vidare på nätet innan jag ska handla nått att äta på tåget. Sen väntar en dryg resa hem. Tåget lär väll vara försenat som vanligt. Var över 1 timme försenade ner hit i söndags.

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0