Njutning

Idag så hade jag en tid bokad för ansiksbehandling efter jobbet. Fick i julklapp. 90 minuter har jag för mig att det skulle vara. Kan medela att jag kände mig ganska groggy efteråt. Jag var så avslappnad när jag låg där så det är inte klokt. Jag höll på att somna flera gånger. Utom när hon noppa mina ögonbryn ha ha. Aj. Hade jag råd så skulle jag unna mig det där nån gång per år. Verkligen underbart.

Jag har ont om byxor som passar. Och härom dagen så sprack ett av de få par som jag har. Jag var idag tvungen att ha ett par som jag får på mig men som sitter ganska obekvämt. Jag letade byxor på stan i går men hittade inga bra. Och att slänga ut över 700 spänn på ett par inget för mig. Idag var jag upp på triconor med mamma o Tobbe och hittade då 2 par för 600 kr. Snacka om ett klipp. Och de satt bra oxå. Mamma poängterade att min rumpa har krymt. Antingen det eller så berodde det på byxorna. Men jag tror faktiskt den har krymt lite. Jag rör ju mig faktiskt en hel del. Jag får väll dra ner byxorna o visa bara rumpan för Stina eller nån som kanske har mer koll på min röv ha ha. Gud det där lät fel ;) Stina kan ta det rätt i allafall :P i allafall så är jag less på blåa jeans så jag tog ett par grå och ett par svarta. Ska inviga nån av dem i morgon. Skönt att ha extra par byxor nu.

Blev inte lika tidigt i säng i kväll. Hmmm. Men ska ta och knyta mig nu. Ska bara dricka lite vatten först. Blev väldigt törstig.

Natti
Anonym
2009-02-06 @ 13:16:10
URL: http://KarinOlofsson.se

tack för tipset men bevakar redan den bloggen:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0