Melodifestivalen 2009, del 1

Jaha så har första deltävlingen varit igång. Jag såg den inte eftersom jag satt på ett tåg just då. men jag spelade in. Tog mig några dagar men nu har jag tittat. Så här kommer det hur jag tycker.



Snacka om dåliga låtar. Fanns en låt som var bra. Och en låt som var halv bra. Typ okej sådär. Sen var det typ bara skit.
Besviken på Scotts. Henrik sjunger bra men deras låt var inte alls bra. Och jag kunde inte ens lyssna på ugglan. Jag försökte men jag var tvungen att spola. Det är INTE ett bra betyg. Och jag hade även förväntat mig nått bättre av Shirley.

Jag gillar det där med Martin Stenmarck och Charlotte Perelli.
Undra om det kommer nått liknande nu på lördag.

Ha ha och Magnus är då med varenda år på ett eller annat vis. Han fick då dyka upp på lite bilder här och där ;) Även Arvingarna, där ser man. Undra om man får se nått mer av Magnus.

Men men de låtarna som jag hade velat se gick vidare då. Det komiska e att den ena låten inte ens gick till andra omgången. Och jag har hört flera säga att de är förvånade över det. Marie Serneholt, hennes låt var okej men hade väntat mig nått bättre. Men me tanke av alla låtar som sög så tycker jag att Marie borde ha fått gå vidare. Oså har vi den enda låten som jag tyckte var bra. Alcazar. Gillar inte Hedlund men hon gjorde det bra. Så att Alcazar gick vidare var rätt.
Så ett rätt och ett fel enligt mig då.

2dra chansen då enligt mig. Ha ha ledsen Scotts men ni borde inte fått den platsen. Nina och Jonathan kunde ha fått dem. Och ugglan skulle verkligen inte ha den.

Får se om jag och svenska folket håller med varandra nått nu på lördag. Vi höll ju bara med varandra angående en enda låt förra lördagen.


Mikkis
2009-02-12 @ 23:09:00
URL: http://musse83.blogg.se/

Men Majja :o Vi tyckte ju lika hahahaha nästan heeeelt ;)



Jepp diverse bilder som poppade upp va bäst o Martin o Charlotte åååh <3

Malle
2009-02-13 @ 21:16:45
URL: http://maddedans.blogg.

hej!

jag kan göra så gott jag kan. Men jag tror inte det går. jag har provat flera gånger förut, men det har inte funkat, men jag kan göra ett till försök :)

sarah
2009-02-13 @ 22:19:05
URL: http://ssommar.blogg.se/

tänkte bara säga att du skriver så att man vill läsa, å ett behalgligt sett typ :)

hihi kram !

zara
2009-02-14 @ 15:44:22
URL: http://zara82.blogg.se/

kan inte det..

Verran
2009-02-14 @ 15:46:37
URL: http://verraan85.blogg.se/

Fin blogg :DD

Håller med dig om att Alcazar var bra ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0