Ut o äta

Jag ska tydligen snart ut och äta. Jobbet ska träffas. Jag ska strax göra mig i ordning och sen bär det av.
Ska möta upp Cecilia i stan vid 18.15 typ. Jag fick reda på detta först i dag ha ha. Har ju lixom varit sjuk.

Ibland läser man att den spriten är bra och den spriten är bra. Nu tycker tidningar att man ska dricka bubbel för det ska vara bra. Tja då kan de som dricker bubbel på nyår vara glada då :P
Själv så blandar jag till nått av det jag har hemma. Jag behöver inte bubbel för att fira in det nya året. Och det hemma ska ju drickas upp det med. Och med tanke på hur sällan jag dricker så kan det ju få stå där hur länge som helst.

Undra om snöstormen har lugnat sig. Det var inte kul att vara ute när den var i farten. Bara att gå till bussen från jobbet var en pärs.
Men på förmiddagen innan det började var det mysigt att vara ute. Frös lite först men efter jag brottats lite me en unge så blev jag varm. Kom igen, nån som vill brottas? ;)

Nej dags att börja fixa sig

Tjing
Guchie
2009-12-14 @ 17:51:51

När kommer de du skulle skriva om mig då ^^ nyfnikon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0