Uppe innan tuppen

Klockan ringde 05.01. Jag låg kvar en stund innan jag klev upp och packade det sista i ryggan, åt frukost och klädde mig. Strax innan 6 knallade jag ut till bussen. Eftersom det var en stund tills den skulle gå så tog jag en liten promenad och mötte den. Sen åkte jag till gymmet. Var skönt att stå i duschen efteråt :)
Nu är jag på jobbet. Ska strax ta på mig ytterkläderna och sticka ut i snön med ungarna.
Jag känner mig riktigt duktig idag ;)
Linn
2009-12-02 @ 13:32:25

Fy satan vad duktig du är! Ge mig lite inspiration till att komma igång och träna. Jag har verkligen NOLL motivation men vet att jag blir så mkt piggare av att röra på mig!



( idag har jag gått enda till toaletten och tillbaks till vardagsrummet, så mkt motion sysslar jag med ;P)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0