Tjom tjim araxlim

Tjena på er nötter :)

Jag känner tröttheten komma krypande men det är för tidigt för att sova.
Och jag lär ju vara pigg igen klockan 22 ha ha.
Men ska tvinga mig i säng ändå vid den tiden.

Jag tänker faktiskt för en gångs skull packa i tid denna gången. Så jag ska börja packa i kväll. Kan inte packa allt eftersom det är lite som är blött men jag kan i allafall packa det mesta och det händer typ aldrig att jag börjar med det i tid ;)
Oså ska jag slå in julklappar. Maria ska leka tomte på torsdag :)

Får se om Stinas frimärken kommer i morgon för då ska jag slänga lite brev i brevlådan.
Ni kan aldrig gissa vad det handlar om ;)

Ska bara pilla klart med en sak och sen ska jag hoppa i badet tänkte jag :P
Gör det du oxå. Det är skööööönt ;)
Jag tar med mig en badbomd och en bok :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0