Städ dag

Söndagar ska vara vilo dag. Inte här. I dag har jag en städ dag. Har nyss diskat och plockat lite i köket och även bytt 2 lampor i vardagsrummet. Ska strax göra lite lime vatten och sen fortsätta med köket. Ska bland annat upp med nya gardiner. Ska ta en paus 14.15 för att äta lunch och se på scrubs. Sen ska jag fortsätta. Vid 18 tiden är det one tre hill så det blir nog middag till det.

Visst jag e jätte trött men jag kan inte låta det komma ivägen för städningen idag.
Jag har varit jätte trött sedan jag var sjuk. Får hoppas jag inte somnar i badkaret i kväll.

I morgon blir det jobb och sen gymmet om allt går som det ska.
Måste kolla upp med mamma vilken dag vi ska på stan. Vi har en tradition hon, jag och min bror att gå på stan nån dag innan jul och gå på resturang.

Ska se om jag kan få till blogg inläggen i dag oxå som jag skulle ha postat förra veckan.

Nej nu ska den här gäspande gnutten sätta lite fart här

Tjing
Veronica <3
2009-12-20 @ 18:30:58
URL: http://verraan85.blogg.se/

Hej, allt ok med dig?=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0