Sjuk

Sjuk. Suck. Jag som trodde jag skulle orka till jobbet idag. Ingen röst hade jag i morse heller. Fick smsa jobbet.
Inte kan jag träna heller. Förhoppningsvis så mår jag bättre i morgon. Då har jag lite att göra. Ska använda mina presentkort och sen köpa frimärken så utskicken kommer iväg nångång. Oså ska jag börja julstäda. Ta ett rum i taget och rensa och hålla på. Det kommer ta sin lilla tid men när det är klart så kommer det vara rent från topp till tå :) Härligt. Får hoppas jag mår tillräkligt bra bara. Blir det inte i morgon så får jag ta det på onsdag.

Posten kom nyss. En påminnelse. De hade ju avskrivit den här för ett tag sedan ju eftersom jag skickade tillbaka paketet. Suck vilket strul. Har mailat båda företagen nu så vi får se vad som händer. Lär säkert sluta me att jag blir tvungen att betala för nått jag inte har men heldre det än att jag ska få kronofogden efter mig.

Väntar mail från CSN oxå. Fick höra nått som jag blev glad över men måste kolla upp det för man vet ju aldrig. det kanske ej stämmer. Bäst att kolla för säkerhetens skull :)
Ha nej jag är ej klar me mina utbetalningar till dem än.

Nej ska se om jag kan tvinga ner nått i min mage
Måste få i mig nått för att bli frisk
Stina
2009-12-07 @ 12:10:28

Om inte frimärken kommit än så kommer ju inte medlemskorten heller. Känns dumt och behöva skicka ut 2 omgångar...



skicka adresserna till alla medlemmar (ja alla, ja tänkte försöka göra medlemskorten lite större) så skickar ja ut nya till alla härifrån .. e ju korkat å skicka upp do till dig först å sen skickar du vidare dom när ja kan skicka dom direkt härifrån...



och ja hoppas du häftar häftena snyggt innan du skickar dom...

Maria
2009-12-07 @ 12:20:02

Jasså när jag föreslog att de skulle vara större så ville du inte.

Nej jag tänkte häfta mitt i själva tidningen så Peter får roliga brillor. Klart jag häftar så bra som möjligt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0