Nu är du fast

Satan (skrev datan först) vad kallt det är. När jag gick till jobbet i morse så kunde jag inte låta bli att hoppas att vi skulle vara inne idag.

Idag har jag även sett att mina näshår kan vara vackra. När det är så här kallt så blir det massa frost på näshåren även om man bara är ute i kylan i 5 minuter. Det så ganska roligt ut.
Så Stina, ta me massor me varma kläder. Typ en mössa med hål för ögon och mun som du kan dra över hela huvet.

En bra nyhet är att den där jäveln har åkt in (Inte Stina). Ni som läser min blogg vet att jag blev bestulen för flera månader sedan. Jag och min mamma är 99% säker på vem det var. Han har gjort en hel del brott. Nyligen gav han sig på en vän till mig. Han skulle absolut in i hennes hus men hon ville inte så han misshandlade henne. Nu har han åkt dit för knark. Fick 1 år hörde jag. Men de kommer ju kolla upp alla anmälningar han har på sig och förhoppningsvis ger det honom fler år. Men man vet hur rättsystemet är så jag väntar mig inte så mycket. Men nu är han bakom lås och bom i allafall där han hör hemma.
Emma
2009-12-28 @ 14:41:29
URL: http://renovation.blogg.se/

Jo jag vet, det e samma om jag går in på min blogg som vanligt och sen trycker på "kommentarer" så kommer det också upp :/

Guchie
2009-12-28 @ 19:50:51

Åkei!! Men ja har ingen sån mössa :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0