Lite vett

Jag hade tänkt träna idag. Men eftersom jag har lite vett i huvet så lät jag bli ;) Jag har just börjat bli frisk. Det vore att utmana ödet att träna idag. Även om jag är väldigt sugen. Jag får hålla mig till tåls tills på måndag.
Ja mitt gym är stängt måndag, tisdag och onsdag men jag fick reda på att vi kan få använda det andra gymmet de dagarna. Har aldrig tränat där förut men får testa på måndag efter jobbet :)

Idag ska jag på stan med mamma o Tobbe. Nu tror de i o försig att jag är på gymmet så det vore nog smart att slå dem en pling och säga att de får hämta mig här hemma istället.
De skulle ändå ner på stan och eftersom jag har några presentkort att utnytja så följer jag med :)

Jag införskaffade Eriks låt i går men fick inte hela låten *mutter*
Betalar jag så vill jag faktiskt ha hela



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0