Kallt eller varmt

Nu svettas jag. Förut frös jag. Har frusit mest hela dagen. Men det är det att kylan e verkligen här nu. Fasten jag var påpälsad så frös jag. Min näsa som tyvärr inte hade nån mössa blev förstenad. När jag kom hem så lade jag mig i badet efter middagen. Kylan försvann o nu svettas jag istället.

Jag håller på att packa. Nej jag packa inte så mycket i går. Det blev typ som vanligt.
Har även slagit in paket. Ska ha med paket till Julle, Suzz, Linn, Linns dotter och Cissi.

Jag trodde jag skulle få mer att göra idag. Stina råkade ju få me sig frimärkerna hem och skulle skicka upp dem. Jag trodde att de skulle ha kommit idag. Planerna var att fixa alla utskick och posta dem innan jag åkte. Men frimärkerna e försenade. Gissar att de kommer i morgon men då är jag ej hemma. Men då finns de här när jag kommer hem på lördag. Då ska jag ta och fixa utskicken då och lägga dem på lådan på måndag på vägen till jobbet. Då får folket dem på tisdag. Senast onsdag :) det blir kanoners.
Häftapparat är fixad i allafall

Nu ska jag ta och fortsätta här så jag blir klar nångång :)
06.00 går tåget i morgon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0