Har du smakat?

Det sägs att årets glöggsmak är hjortron. Är det någon här som har smakat den?
Jag älskar hjortron men har inte smakat denna. Jag har inte druckit glögg alls i år.
Men jag ska se till att göra det snart. Tror jag ska fixa lite julmys till finalen av Dansbandskampen.
Tända lite ljus, dricka glögg, käka pepparkaka. Jag ska ställa upp och hjälpa mamma baka pepparkakor tillsammans med en liten tjej och då ska jag flörta till mig några pepparkakor hem ;) Oså en liiiiiten flaska julmust oxå ska jag införskaffa. Och innan kampen kan man klicka på en julskiva med Magnus Carlsson. Hittar jag inte julkänslan då så finns det bara en sak som kan hjälpa och det är att åka hem till mamma på julafton (är redan planerat i o försig) för hon brukar julpyta så det står härliga till ha ha.

Är det för tidigt att sätta upp gardiner me tomtar nu? Funderade på att göra det i helgen.
Har ett par nya gardiner som jag tänkte ha i köket. Hittade dem på dollarstore
Emma
2009-12-10 @ 05:51:47
URL: http://renovation.blogg.se/

Fel, årets glöggsmak är clementin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0