Grease

Det ska komma en svensk version av Grease. Istället för namnen Sandy och Danny så blir det Sanna och Danne. Det kommer såklart att spelas upp i Stockholm. Jag skulle nog inte ha tänkt på att gå fasten jag gillar Grease om det inte vore för dem som spelar Danne och Sanna.



Yepp Sanna spelas av Marie Serneholt och Danne av Sebastian Karlsson. Jag gillar dem båda. Så jag tänker åka och se musikalen. Är det någon som vill följa?? Det börjar den 4e februari och håller på fram till 28e mars om jag har förstått det rätt :) Jag måste välja antingen en fredag eller lördag. 


Parkett rad 1 tom 24
595,00 SEK Ordinarie

Balkong rad 1 tom 11
595,00 SEK Ordinarie

Balkong rad 12-13
495,00 SEK Ordinarie



Ja jag antar att de för typ 600 spänn är bättre platser. Men vad är bäst. Parkett eller balkong? Har en känsla av parkett. Åker jag ner så vill jag såklart ha en sån bra plats jag kan få. Så, vem är med mig? :P

Här är några fler bilder :)

     




Anonym
2009-12-08 @ 21:49:29
URL: http://slake.blogg.se/

Parkett är bäst :)

Mikkis
2009-12-08 @ 22:43:04
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Svar; Hjälp bevaka mej lät läskigt som om ja har en egen polis som håller koll hahahaha. Ja hoppas de ska bli lite intressant ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0