Gäääääsp

Har varit ute på ärenden hela dagen. Fast de flesta ärenden var inte ens mina. Men efter flera timmars rännande så här nära inpå sjukdom så blev jag jävligt trött. Så det var väldigt skönt att krypa ner i soffan och glo på tv. Jag fick zappa mellan Dansbandskampen och Robinsson men jag kollade mest på kampen. Tycker att Blender var bäst i kväll. Jag var inte så förtjust i Casanovas röst. Och Bhonus var lite tråkig. Titanix har jag lessnat på. Det sista bandet, the playtones. De är medium för mig. Men av banden i kväll så blir det guldstjärna till Blender och 2a till Playtones för mig.

Funderar på om jag ska lägga mig snart. Kanske krypa ner med en bok. Ögonlocken är ganska tunga.
I morgon ska jag hem till mamma o baka. Blir bland annat negerbollar och pepparkakor och då vore det bra att vara pigg. Jag har en känsla av att jag blir där hela dagen. Känner jag min mor rätt så blir det en del att göra.
Jag ska troligen ta med mig mitt bakbord oxå. Folk får väll glo på bussen då ;) Tar jag me mig en deg så kan jag ju baka när jag ändå sitter där och åker ha ha.

Men fan vad jag gäspar.
Tror jag avslutar nu.

Tjiiiing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0