Blubb

Hej era nötter, I´m back again

Trött och mätt men nöjd. Såklart så var det 30 min tills min buss skulle gå när jag skulle hem så jag tog en promenad. Av flera anledningar. Jag hade nått att göra. Jag slapp frysa oså fick jag motion. 3 flugor i en smäll.

Jag kommer ha svinmycket att göra den här veckan. Jag kommer inte hinna med mig själv. Men det gäller att göra ett försök. Jag får göra en lista som jag får beta av. Fast då hänger man väll sig nånstans om man inte hinner me det som står där ;)

I morgon kväll ska jag testa det andra gymmet. Får se om Cecilia kan möta upp mig klockan 17 i morgon nurå. Hon verkade inte direkt sugen. Annars tränar jag själv. Får se om de har lite annan utrustning på det här stället.

Vi har fått en hel del snö och om ni inte är snälla så slänger jag ner er i en snödriva ;)
Guchie
2009-12-14 @ 23:45:00

Vi har oxå fått snö nu... typ 2 cm lr nått.. men de e alltid nått.. men nu vill ja ha massa snö så ja kan gå ut och fota massa vinterbilder inför min ansökan till fotoskolan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0