06.00

Mmm 06.00 öppnade jag ögonen. Hade svårt att ta mig ur sängen men lyckades. Känner mig som en levande död.
Och snart ska man bege sig ut i mörkret *suck*
I kväll är planerna att gå och lägga sig redan 22.00. Det ska bli intressant ;)

De har börjat avslöja några artister som ska vara med i nästa melodifestival. Inga roliga än direkt. Finns 2 st som jag tycker är bra. Andreas Johnsson och Ola Svensson. Men ingen artist som jag ropar JIPPI för. Men såklart ska jag titta ändå. Det är ju ändå låten och framförandet man ska gå efter och inte artisten. Och vem vet, jag kanske hittar nån ny att gilla. Men visst hoppas jag att det kommer nån JIPPI artist för mig oxå
Maria
2009-12-01 @ 08:47:06
URL: http://seaver.blogg.se/

Andreas Johnson är grym så det är absolut honom jag kommer heja på!! Förutom EMD i år så va Måns också en storfavorit och honom kommer man ju få se mycket av. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0