Veckans låt: Avalon - Om du stannar en stund

Jag undrar kommer du hem i kväll. Förlåt om jag sårat dig


Du, jag vet att det blev fel, alla hårda ord. Jag vet det var ett misstag utav mig. Men nu, jag ber dig förlåt. Förlåt för allt jag sa till dig den kvällen du försvann


Jag undrar kommer du hem i kväll. Förlåt om jag sårat dig. Jag lovar att allt ska bli som förr. Om du stannar en stund, kanske bara en enda sekund.


Nu, nu står jag här o längtar efter dig. Och ditt varma leende. Men jag vet att om du bara kunde se mig nu så vet du att jag saknar dig. Vill vara där du är.


Jag undrar kommer du hem i kväll. Förlåt om jag sårat dig. Jag lovar att allt ska bli som förr. Om du stannar en stund, kanske bara en enda sekund.


Jag undrar kommer du hem i kväll. Förlåt om jag sårat dig. Jag lovar att allt ska bli som förr. Om du stannar en stund, kanske bara en enda sekund. Stannar en stund, kanske bara en enda sekund.

M
2009-08-20 @ 10:12:17
URL: http://itoyou.blogg.se/

Hej! Bra blogg, läs gärna min!



Ha en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0