På väg att bli sjuk?

Märkte att nått var på gång redan i måndags. Och för var dag som har gått så har det blivit värre. Jag tror att någon har smittat mig med förkylning. Eller i o försig. Jag frös så in i helvete i fredags när jag var på Date i Sandviken. Det är ju så öppet i Sandviken och sommarvärmen uteblev just då. När jag kom hem på natten så låg jag i sängen och skakade i nån timme innan jag lyckades somna. Sen sov jag bara nån timme innan jag skulle upp och iväg till badhusparken. Och då var det väldigt varmt istället. Bacillerna kan ju faktiskt ha fått spader. Det kan i allafall inte bero på att jag haft semester och kommit tillbaka till förskolan där alla bacillerna är för jag märkte av det redan i måndags morse innan jag kom till jobbet. Jag har legat ner en hel del i kväll och ska strax krypa ner under täcket och hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0