Nån där uppe

Nån där uppe e emot mig just nu.
Stina ville komma upp hit till helgen. Lät bra tyckte jag. Jag bokade om ett möte för att  hon skulle kunna komma på fredagen för det var billigare då. Jag tänkte att vi kunde ha lite förfest innan dansen på lördagen. Dricka vin, lyssna på musik och snacka skit. Sist vi gjorde det är över 1 månad sedan. Och det kändes som det skulle bli kul att göra det igen. Och sen åka iväg till oviken.
Men tyvärr blir det inte så. Är väll för mycket att hoppas att det ändras och hon kommer ändå. Är fortfarande några dagar kvar.

Kom nyss hem från träningen. Testade vattengympa. Eller Aqua som det heter. Och jag känner redan av det i magen. Jaha i morgon får jag väll rulla ur sängen på grund av värk ;)
Men jag är ändå sugen på att testa en svårighetsgrad till :)

Ska snart ta och göra mig en smoothie
Stina/Kakan/PG/Guchie
2009-08-10 @ 20:58:48
URL: http://guchie.blogg.se/

Näe asså de va såhär. Ja vela så gärna komma upp till dig så ja tänkte använda mitt kreditkort (som ja lovat mig själv å aldrig använda igen egentligen) och köpa biljetterna för. Då hade ja haft råd att komma upp. Men SJ tillät inte att de gick å betala me de kortet. Så därav blev de inte... ja har inte pengar för resan upp annars tyvärr.. Måste låna 500 spänn av morsan för å ta mig upp 21a oxå.. å ja känner att jag gärna vill komma upp då istället. Om ja måste välja på nån av helgerna... Kan vi inte dricka lite allihop och festa då istället?



Ledsen att göra dig besviken att ja inte kunna komma :/

maria
2009-08-10 @ 21:09:59

nej jag tänkte inte dricka då




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0