Måndag

är det inte idag

Var på körskolan idag. Gick betydligt bättre än förra gången. Pjuuu.

Mins ni förkylningen jag hade. Jag trodde ju att den var på väg bort. I går märkte jag av min näsa både på jobbet och hos min kusin. På kvällen började jag få ont i halsen. Neeeej. Hoppas hoppas sömn räcker men icke. I morse när jag vakna så var den fortfarande där. Så efter jag kört + pluggat lite så åkte jag till apoteket och införskaffade halstabletter.
Ska snart krypa ner i soffan en stund och vila. Kanske med en kopp te :)

Hm jag har inge toapapper hemma. Men en massa rullar hushållspapper. Heeej jag använder knappt hushållspapper. Hur kom den hit. Aja papper som papper. Hushållspapper på toa går det med ;)
Ska handla på söndag så hushållspapper får duga tills dess hö hö :P
Man tager vad man haver

Tjing

Verran
2009-08-14 @ 22:05:45
URL: http://verraan85.blogg.se/

SVAR:Jaa det är så gott <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0