Hola

Hola på er

Lördag och jag har huvudvärk. Ingen stark men tillräklig. Märkte av den i går med men då hjälpte vatten.

Jag ska strax krypa ner i soffan igen och se klart filmen. Köpte en film häromdagen. Det var sån där köp 2 för 99 och 1 för 59 eller nått i den stilen. Och jag såg en film som jag skulle vilja ha och eftersom den var så pass billig :)
Sen hade jag en mor som sa att jag skulle köpa den. Då gick det inte att låta bli ;)

Jag vet att veckan snart är slut och det inte har kommit upp någon veckans låt än. Jag vet vilken låt det borde vara. Men det finns ingen youtube för den. Ska se om jag kanske kan lösa det på nått vis. Denna låt + röst gör så att jag skulle vilja ha den här låten som veckans låt flera veckor i rad ;)
Hitta i o försig låten med en annan artist men det blir helt fel då. För, för till den här låten så ska det vara den rätta rösten.

Adiós
Flummet
2009-08-08 @ 22:04:41
URL: http://flummarnas.blogg.se/

En så härlig blogg du har:)



Underbart med billiga filmer. Själv brukar jag skriva upp alla jag vill ha och sedan köpa dem då de hamnar på rea eller nån sorts kampanj, man finner alltid något där.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0