Grattis på mig + Skönt

Klockan börjar närma sig 5e augusti. Vilket betyder att min födelsedag är över. Så numera är jag 28.
Grattis på mig typ ;)

Vad jag menar med skönt beror på att förra året fick jag och en vän problem. Tänker inte gå in detaljer. Det är mellan de inblandade. Och vi hade i allafall svårt att få tillbaka den kontakt som vi hade innan. I sånna här skeden är det lätt att vänner glider i från varandra. Men nån där uppe ville att vi skulle hålla ihop. Och är man envis så går det. Innom oss båda fanns nått envist som vägrade ge med sig. Vi har försökt att ses (vi bor i olika städer) för att prata ut öga mot öga men nått har hela tiden kommit ivägen. Men vi gav inte upp. Vi bestämnde att vi får ta det i telefon. Vi kan inte vänta längre.
Meningen var att hon skulle ringa i fredags men det blev ej så. Jag satt där på dansen och smsa o sa att jag var på Date (bandet alltså) så vi fick försöka ta det nån annan dag. Ja som ni märker så hände hela tiden något.
Idag ringde hon och sjöng för mig i luren och jag kände verkligen hur mycket jag saknat hennes röst. Det märkte jag redan förra veckan när vi prata en snabbis om att bestämma ett möte. Hon sa att jag skulle messa när jag kom hem i kväll så skulle hon ringa (via sin killes mobil så ringer hon gratis så därför är det hon som ringer).
Och ja hon ringde :) Vi prata i över 1 timme. Var skönt att få prata ut och i allafall för mig så känns det bättre. Såklart förstår jag att allt inte blir bra bara av ett enda samtal men nu har vi i allafall börjat. Jag hoppas det känns bättre även för henne.
Gumman jag saknar dig så mycket <3

Nu är klockan inne på 5e augusti och det är dags för mig att inta sängen.
I morgon ska jag ut med familjen och äta födelsedagsmiddag men innan det så är det jobbet och gymmet som gäller.
Linn
2009-08-05 @ 10:30:36
URL: http://lodjuret.blogg.se/

Åååh Maria det låter skönt att det känns bra! :D

Suzz
2009-08-12 @ 00:43:10

Super duper glad blir jag av att läsa det här alltså !!

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0