Ensam mamma söker

Jag har tittat på båda säsongerna av "Ensam mamma söker". Kan inte påstå att jag fastnat. Det är det att jag är irriterad över en sak som har med detta program att göra. Barnen. De dras in i allt kaos. De hamnar i media. De får träffa en massa killar som kanske ska bli mammas nya. De kanske fastnar för en o mamman röstar ut honom. Barnet kanske orkar få en ny favorit. Mamman tar bort han med. Det kan vara påfrestande för barn när ens mamma bara träffar EN ny kille. Men i detta fall blir det flera stycken. Tänker inte mammorna på vad de utsätter sina barn för. Och allt detta tar även på mamman och då kan det gå ut över barnen. Kamera killar som springer runt. Allt är bara kaos. Och inte i bara en dag utan i flera veckor.
Jag vet att det är fler som har reagerat. Barnen dras in i en media cirkus. Tycker synd om dem.

Trist att det inte blev någon veckans låt förra veckan. Denna veckas kommer att postas idag.
Tyvärr så blir det som sagt inte den där kanon låten med kanon rösten men den kommer att komma nångång :)

Nu ska jag ta och klä på mig. Har mycket att göra idag

Tjing
Hummern
2009-08-15 @ 16:10:25

Håller med dig helt och hållet!!



När min syster skilde sig och träffade en ny efter ett tag var hon så jätte noga med att hålla det hemligt tills hon var helt 100% att det skulle hålla mellan henne och den nya, iaf ett tag. Sen om de blir resten av livet vet man aldrig.

Men hon skulle aldrig presentera dom för en ny kille så fort de kom in en ny sån i hennes liv.



Lämna barnen utanför helt enkelt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0